Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Rezerwacja

Bezpieczny Hotel
nowe zasady panujące w hotelu

Przed Zameldowaniem

  • Po potwierdzeniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą e-mailową informacji dotyczących rozwiązań anty COVID19,
  • Przed wejściem do hotelu prosimy o zasłonięcie ust i nosa oraz o zdezynfekowanie rąk w recepcji hotelu.  
  • Hotel Zastrzega sobie prawo do pomiaru temperatury,
  • W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby tj. temperatura pow. 38 st. C, uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, zameldowanie w hotelu nie będzie możliwe.
  • Osoba z opisanymi wyżej objawami, zostanie poproszona o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego we własnym zakresie, w celu konsultacji lekarskich oraz skontaktowanie się z odpowiednimi służbami pod numerami tel. 999, 112 lub 56 697 49 74,
    Wojewódzki Szpital Obserwacyjno – Zakaźny
    Zygmunta Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń
    Telefon: 56 679 31 00

 

W hotelu

  • Podczas meldowania przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina z jednego pokoju).
  • W całym hotelu (za wyjątkiem pokoju) Gości obowiązuje zachowanie odległości 2 m pomiędzy sobą.
  • Goście przebywający w przestrzeni wspólnej na terenie hotelu są zobowiązani do noszenia maseczek. Maseczki można zakupić w recepcji hotelu,
  • Windą mogą jechać w jednym momencie wyłącznie osoby z jednego pokoju.
  • Prosimy o dokonywanie wszelkich płatności kartą bądź telefonem komórkowym.
  • Na terenie hotelu znajdują się ogólnodostępne punkty dezynfekcji rąk, dodatkowo rękawiczki jednorazowe można zakupić w recepcji hotelu,
  • W przestrzeniach wspólnych będą dezynfekowane powierzchnie wspólne (m.in. poręcze, włączniki światła, uchwyty, klamki)
  • Wszystkie przestrzenie wspólne są systematycznie wietrzone
  • Wstęp do hotelu mają tylko osoby posiadające rezerwacje.
  • Personel będzie obsługiwał Gości w maseczkach  lub przyłbicach,

 

Pokój oraz jego sprzątanie

  • Sprzątanie pokoi odbywa się każdorazowo po wyjeździe Gości z hotelu.
  • Podczas dłuższych pobytów pokoje są sprzątane co drugi dzień, podczas nieobecności Gości w pokoju. Na życzenie Gości pokój nie będzie sprzątany.
  • Przy sprzątaniu pokoi nie będą uporządkowywane osobiste rzeczy Gości, nie będą też słane łóżka.
  • Obowiązuje zakaz korzystania z suszarek nadmuchowych
  • Po każdym pobycie Gości pokój jest dezynfekowany oraz wietrzony.

 

Restauracja

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji hotelowej. Nie wszystkie stoliki są̨ dostępne, zgodnie z ograniczeniami określonymi w rozporządzeniu MR.
  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
  • Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek oraz rękawiczek.
  • Przyjmowanie rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
  • Zachęcamy do korzystanie z usługi roomservice,
  • Zabronione jest zamawianie i przynoszenie jedzenia z zewnętrznych punktów gastronomicznych.

 

Masaże/Sauna

  • Regularna dezynfekcja sprzętów oraz kosmetyków przez personel hotelu.
  • Prosimy o dezynfekcję dłoni przed wejściem na masaż,
  • Nie przyjmowani są goście na zabiegi, którzy są zaziębieni, z kaszlem, termometry są dostępne w recepcji hotelu.
  • W razie potrzeby wykonywane jest mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji. W przypadku infekcji Gościa zabieg nie jest wykonywany na jego koszt.
  • Zapisy na zabiegi hotel przejmuje - mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją.

 

Newsletter

Bądź na bieżąco